Minecraft 1.8 Yenilikleri

Alex
Merhaba Minecraft severleri bugun sizlere minecraft 1.8 de gelen Yenilikleri Taniticağım Umarım Beğenirsiniz Ilk Olarak;

  • •Steve Yerine Alex Adlı Bir Karakter Geldi.

Alex Steve 1.8 de Eklendi Ve Kolları Steveden Daha İnce Görünüşü Yukarıda Gördüğünüz Gibi

•Armor Stand Eklendi Bu Standlere Zırlarımızı Koyuyabiliyor.. Ve Command Blocklarla Harika Şeyler Yapilabiliyor.ZırhlıStand NormalStand

•Yeni Bir Mob Eklendi Guardian Adlı Bu Yaratıklar Yeraltı Tapınağı Gibi Bir Yerde Yaşıyor.
Guardian

Bu Gibi Bir Tapınakta Yaşıyorlar İçinden Bunlar Cıkıyor;
Düşenler

Bunlarla Yukarıda Gördüğünüz Gibi Bloklar Yapılabiliyor.

•Yeni Olarak Getirilmesi Gereken Bişey Eklendi Artık Koyunlardan et Düşüyor.Alta GördüğünüzKoyunEt

•Birde Oyuna Tavşanlar Eklendi.
TavsanResmi
RabbitDrops

Tavsanlardan Bazıları CIkıyor.

Rabbit Stew Üretmek İçin
RabbitSte

•3 Çeşit Yeni Taş Bloğu Eklendi. Bunlar;

NeStone
• Büyü masası değişiklikleri
EnchantTableYenilikleri

Artık Yeni Versiyonda Enchant Basarken Lapis Kullaniyoruz. Sonunda Bi İşe yariyo. Ve hagi Enchant Cıkcağı Yarım Bir Şekilde Gösteriliyor

.•Yosunlu taş craftlanabilir hale geldi.

YosunluTaşCraft

Sarmaşığı Bulmak İçin İpeksi Dokunuşlu Bitane Eşyanız Olmasi Lazim O şekilde Kırarsanız Size gelir.

Artık kapı craftlanırken 3 tane kapı gelir.

Door

•Yeni Kapılar Eklendi. Yapılışları Yukarıdaki Gibi

YeniKapışlar

•Slime Blok Eklendi Bunu Ben Tanıtamicam Oyüzden Videoyu İzleyin.


https://www.youtube.com/watch?v=qLKbiZwBxm0 Bu Videoyu İzleyebilirsiniz.

Zorluk derecesi kilitleme özelliği
Zorluk

Bayraklar Eklendi.

s

Oyunda Hatalar Düzeltildi. Yeni Güncellemede Bukadar Unuttuğum Bişey Varsa Söyleyin Hemen Ekleyeyim.

Reklamlar

Minecraft 1.8 Yenilikleri” üzerine bir yorum

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s